Інтерактивне заняття з економістами-першокурсниками!
Реалізація студентоцентрованого підходу вимагає застосовування в освітньому процесі не лише традиційних, але й інтерактивних та інноваційних методів навчання. Так, минулого тижня одне з практичних занять з дисципліни Економічна теорія: політекономія, яка вивчається економістами-першокурсниками, було проведене викладачем, к. е. н., доцентом Тетяною Боднарчук у форматі командної гри-змагання. Чотири сформованих команди, «Лінкольни», «Власники успіху», «Демпінг» та «Монетники», мірялися знаннями з теми «Гроші».
На шляху до першості здобувачі мали придумати й пояснити девіз команди, пов’язаний з тематикою грошей, сформувати та представити інформаційну довідку про одну з національних валют, пройти інтелектуальний батл тощо. Однією з цікавинок гри стало завдання придумати та візуалізувати власну валюту: так, майбутні економісти здійснили «креативну» емісію «крейга», «репризи», «блінг-бакса» та «огієнкіна».
Варто відмітити, що такий формат проведення навчальних занять знайшов надзвичайно позитивний відгук у здобувачів вищої освіти. Крім того, він сприяє формуванню та розвитку актуальних на сьогодні м’яких навичок («soft skills») – здатності до роботи в команді, творчого мислення та комунікативності, ораторського мистецтва, самоорганізації.