СПІЛЬНО ФОРМУЄМО ЯКІСНУ ОСВІТУ: ЗУСТРІЧ КАФЕДРИ ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМСТВА ЗІ СТЕЙКГОЛДЕРАМИ
10 листопада 2025 року у змішаному форматі (очно та онлайн) відбулося розширене засідання кафедри економіки підприємства. Основною темою зустрічі стало обговорення освітніх програм, за якими кафедра здійснює підготовку фахівців у галузі економіки.
До обговорення долучилися здобувачі вищої освіти, випускники, запрошені роботодавці, представники академічної спільноти та члени робочих груп – науково-педагогічні працівники кафедри. Такий формат дозволив почути думки всіх зацікавлених сторін, обмінятися досвідом і напрацювати спільні підходи до вдосконалення освітніх програм.
Гаранти освітніх програм презентували результати анкетувань, проведених у межах університетського моніторингу, а також окреслили перспективи підготовки конкурентоспроможних фахівців.
У ході жвавої дискусії учасники засідання висловили низку конструктивних ідей і пропозицій, спрямованих на підвищення якості освітнього процесу, оновлення змісту освітніх компонент, розширення практичної складової та зміцнення співпраці з бізнес-середовищем. В обговоренні взяли участь запрошені стейкхолдери: від роботодавців – директор ТОВ «Епіцентр К» Андрій Лісовський, директор ТОВ «БОМАР-УКРАЇНА» Олександр Антончук, фінансовий директор ПП «Науково-виробниче приватне підприємство «Спаринг-Віст Центр» Олександр Залісний, директор ТзОВ «Іммопретт» Сергій Печенюк, директор фірми«CALLISTO SECURITY DEPARTMENT» Юрій Харитошин, від представників академічної спільноти – доктор економічних наук, професор Наталія Ліба (Мукачівський державний університет), кандидат економічних наук, доцент Юлія Богоявленська (ДУ «Житомирська політехніка»), від випускників – Юлія Турун, Ігор Кучинський, Дмитро Заярнюк, від здобувачів вищої освіти – Олександра Бідулько, Ольга Суха, Артем Гончар, Вікторія Тостановська, Інна Натальська, Олександра Бурбенко, Марія Гросуляк, Олександра Решодько, Анжеліка Микитась, Анастасія Горенко, Уляна Тоцька.
За результатами обговорення було сформульовано основні напрями подальшої роботи, які будуть враховані робочими групами під час удосконалення освітніх програм і забезпечення високого рівня підготовки майбутніх фахівців.




