Успішна участь у грантовій програмі від компанії «Promokod»
Одним із напрямів роботи кафедри економіки підприємства щодо високоякісної підготовки фахівців-економістів є сприяння участі здобувачів вищої освіти у професійних конкурсах. Так, у кінці травня – на початку червня 2024 р. відомий український стартап, компанія «Promokod», яка спеціалізується на пошуку акцій, знижок та розпродажів від популярних інтернет-магазинів в Україні та світі, провела цікаву грантову програму. За умовами конкурсу кожний учасник мав підготувати статтю на тему «Психологія споживача: як промокоди стимулюють покупки».
Від кафедри участь у конкурсі взяла Олександра Бурбенко, здобувачка третього курсу спеціальності 051 Економіка (ОП Економіка підприємства). У своєму міні-дослідженні студентка не просто розкрила теоретико-практичні аспекти сучасного впливу промокодів на споживацьку поведінку, але й представила результати власного соціологічного опитування. Варто відмітити, що підготовка статті здійснювалася в межах вивчення курсу вільного вибору студентів «Поведінкова економіка» (викладач – Тетяна Боднарчук, к. е. н., доцент).
2 червня 2024 р. з-поміж великої кількості учасників журі конкурсу обрало трьох переможців, серед яких почесне 1 місце посіла наша Олександра. Стаття здобувачки була не лише високо оцінена, але й опублікована на офіційному сайті компанії https://www.promokod.com.ua/blog/grant-na-krashchu-stattyu.html. Крім того, організатори конкурсу передбачили солідну грошову винагороду для переможців.
Щиро вітаємо нашу юну науковицю та бажаємо подальших здобутків й блискучих перемог!