Тема: Цікаві заняття з рекламної діяльності

У рамках вивчення дисципліни “Рекламна діяльність” для студентів спеціпльності Підприємництво, торгівля та біржова діяльність організовуються творчі зустрічі, майстер-класи та навчальні екскурсії. 

Експерт ГО «АСТАР», консультант з комунікацій проекту «ПУЛЬС» Асоціації міст України Анна Сіра сьогодні, 11 травня, на запрошення економічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, прочитала лекцію для студентів-магістрантів кафедри економіки підприємства на тему: «Комунікаційні стратегії, брендування підприємств та організацій, робота з каналами інформації».
Під час лекції було наголошено на важливості побудови комунікаційних стратегій, стратегічного планування спілкування з цільовими аудиторіями, формулювання ключових меседжів тощо. Брендування та робота комунікаційних підрозділів була розглянута на досвіді ГО «Агенція сталого розвитку АСТАР», зроблено акцент на формуванні вихідного інформаційного потоку організації та її проектів зокрема. Було наголошено на тому, що надзвичайно важливим аспектом в успішності комунікаційної стратегії є емоційний меседж, основним завданням якого стає спроба віднайти спільний інтерес із споживачем інформації, що в результаті дозволить сформувати правильне інформаційне поле та бренд. На досвіді АСТАРу учасники лекції переконалися, що індивідуальні бренди аналітиків та керівників ГО, промо проектів та промоція самої ідеї громадської діяльності, цілей сталого розвитку ООН разом дають найкращий результат формування загального бренду, де знання про ГО допомагають розвивати проекти, в тому числі, і бізнесові, викликають до них довіру, а знання про проекти дають змогу переконатися в експертності ГО. Студенти дізналися про те, як громадської активності можуть виростати реальні бізнес-моделі, що в результаті розвиватимуть регіон і суспільство.

Автори Буторіна В., Сіра А.

 


Posted in Без категорії

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *