Cемінар для викладачів економічного напрямку вишів України

10-11 листопада 2016 р.70f51ffc-fcd3-4b47-bb1c-49945ef8097e-1677-000001e7a8b6c7ba_tmp у Національному банку України відбувся дводенний семінар для викладачів економічного напрямку вишів України на тему “Практичні аспекти формулювання та реалізації монетарної політики НБУ”. На семінар було запрошено д.е.н., проф., завідувача кафедри економіки підприємства
Ящишина І.В. Під час заходу викладачі дізналися від заступника Голови НБУ Дмитра Сологуба, директорів профільних департаментів НБУ й інших спеціалістів НБУ про:

– макроекономічну логіку вибору монетарного режиму з точки
зору міжнародного досвіду;
– реалізацію режиму інфляційного таргетування в Україні;
– прийняття рішень з монетарної політики;
– питання зовнішньої стійкості при проведенні монетарної політики;
– останні зміни монетарного інструментарію НБУ та плани щодо його удосконалення на майбутнє; – координацію цілей монетарної та фінансової стабільності;
– джерела монетарної статистики та її використання.

Спеціальним гостем заходу став професор Університету Каліфорнії, Берклі Юрій Городніченко. Він презентував українським колегам, як монетарна політика центрального банку викладається в курсах зарубіжних ВНЗ. Також учасники семінару отримали можливість відвідати Музей грошей НБУ, Музей скарбів та оглянути історичну будівлю НБУ. В підсумку семінару перший заступник Голови НБУ Яків Смолій розповів запрошеним викладачам про перетворення в діяльності НБУ за межами монетарної політики – очищення банківського сектору, розвиток cashless economy та внутрішню трансформацію центрального банку.

Під час семінару неодноразово спалахували доволі гострі дискусії між представниками НБУ та викладачами щодо сьогодення монетарної політики України, провідником якої є саме Нацбанк.

19cde837-2609-4c9d-80c8-485e62d39dae-1677-000001e7d24493c8_tmp-1 408c0815-fccb-48ab-8b07-c94f5046c876-1677-000001e7ed5bb33f_tmp

 


Posted in 2016-2017 н.р.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *